woensdag 16 mei 2012

gps

Vorige week heb ik een wandel gps gekocht :-)? Deze zou vrijdag worden geleverd maarja niets in de bus gevonden. Maandag nog niets dus ikke gebeld naar de firma. Zij zouden me terug bellen binnen het half uur met resultaat. Resultaat was er het is geleverd op mijn adres, zelfs de link met het handtekening kreeg ik doorgemaild. Het kwam er dus op neer dat het geleverd was maar niet bij mij thuis... De post zou een onderzoek starten en hopelijk zou het pakketje uitkomen..
Gisteren avond ging plots de deurbel en ja hoor daar stond iemand van de post met het pakketje. Met een erg flauw excuus: verloren geraakt bij de post... NIET dus, het was opengemaakt en raar maar waar er zat een presto kraslotje in.. Ik heb 2 euro gekrast :-D... Nu ja de gps is er en dat is het belangrijkste... Morgen ga ik hem hopelijk uitproberen... en nu ga ik lekker relaxen :-P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten