maandag 13 februari 2012

1ste dag school

Vandaag begonnen de lessen terug na een weekje verlof en een periode van examens. Vannochted was heel lastig om op te staan, ik moest er om 7u uit maar was dit al lang niet meer gewoon.. Na een kwartier was ik toch mijn bed uitgevallen en heb ik mij klaar gemaakt om te vertrekken. Wanneer ik buiten kwam was het heel glad, ik ben met de auto de oprit af gegleden... niet zo goed maarja. Op de baan was het ok en dat stelde me gerust. Eens op school was het volop overleg over wie hoeveel buizen op zijn examens had..  De volgende 2 lessen die de hele voormiddag in namen waren ronduit saai en ben zelfs twee keer in slaap gevallen.. In de namiddag was het labo maar de leerkracht is zo gierig in informatie dat we niet echt wisten wat doen... Nu ben ik thuis en heb al 2u gedut, dat ik nu juist wakker ben en gegeten heb... Nu plof ik mij in mijn zetel en ben niet van plan nog veel te doen....

2 opmerkingen: