woensdag 15 februari 2012

ultra saaie dag

Vandaag was ik echt in een slaaproes. Ik ben wakker geworden terug ingedommeld en wakker geworden en terug ingedommeld en terug wakker waarbij ik echt moest opstaan. Dan snel iets gegeten en hop op weg naar school. Normaal was er maar 1 blok les dus was ik om 10u10 klaar om naar huis te gaan.. Maarja logischerwijze verandert dat altijd, dus als de eerste blok gedaan is beslist de leerkracht om nog een blok les te geven... Ik was al kei moe en dat toontje waarop die spreekt is echt slaap verwekkend.. Dusja ik had het erg moeilijk om wakker te blijven.. Ik heb mijn pull uitgedaan dat ik daar zat te bibberen en mijn oorlellen nat gemaakt dat hielp een beetje maar was toch enorm lastig.. Dan naar huis en toch wat slaap ingehaald. Dan heb ik mijn robomop uitgetest en das echt kei weis haha. Nu heb ik mij voor de tv geplant met lappie op de schoot en ben ik klaar voor een avondje lappie :-) alle en tot zover de blog voor vandaag

1 opmerking:

  1. Amai, zo moe dat je precies altijd bent??? Is dat normaal ... ?

    BeantwoordenVerwijderen