donderdag 16 februari 2012

rustig dagje

Een rustig dagje had ik voorzien vandaag, alles begon vlot. Niet overslapen niet moe in de lessen echt super. We hadden vandaag projectwerk en ik vond het wel leuk. In de namiddag was het een labo van elektriciteit alles ok... Maarja altijd moet er een spelbreker zijn he... in mijn geval was het vandaag wat mijn db. 2 hypos stonden er op de menu waarvan 1 waarbij ik ver buiten westen moet geweest zijn. Ik ben naar het schijnt het labo uitgelopen, kben bijna een paar keer over mijn voeten gevallen en heb dan uiteindelijk toch een flesje cola gekocht... Thuis gekomen dan en een enorme honger bui... 6wortels hebben er aan moeten geloven. HAHA
Maar goed genoeg geblogd voor vandaag..

2 opmerkingen:

  1. Hahaha boysim! een typfoutje soms kan geen kwaad. Maar "naar het schijt" zou ik toch aanpassen :-)
    Hopelijk ben je al wat bekomen van de ergste hypo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HAHAHA dat gy dat gezien hebt :-) bedankt alleszins

    BeantwoordenVerwijderen