dinsdag 22 november 2011

dag 2

pff deze nacht niet goed geslapen, ik spliep telkens in stukjes en werd steeds wakker. En telkens ik vertrokken was kwamen ze mij terug wakker maken :(
Deze nacht ben ik vanaf 24u naar boven geschoten met mijn waardes, mijn dvk was eigenlijk wel blij dat ik mij ook eens om middernacht had geprikt... Hieraan moet dus nog even worden gesleuteld.
Deze ochtend was ik nog maar goed wakken en waren hier al met mijn eten, spijtig dat ik moest wachten tot op mijn dvk. Daarna kwam de bloedbank langs... en straks komen ze nog eens terug...
Ondertussen is mijn dvk hier geweest om mijn KH te tellen en kon eindelijk eten...

3 opmerkingen:

  1. ik vind het niet zo raar hoor dat je niet zo lekker hebt geslapen. Je mag niet vergeten dat het allemaal wel wat 'heftig' is in de zin dat je toch veel moet 'verwerken', nadenken en zo...
    Toen ik in opname was na de diagnose, om de insulinebehandeling te starten, sliep ik ook heel slecht. Je krijgt zoveel info, een mens moet het nog op zijn software kunnen opslagen ook hé...
    geloof in jezelf, ik denk dat je een krachtig persoon bent ;-)
    ielsie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kvrees dat de slechte nachten nog gaan volgen. Maar wel met iets supers in de plaats. Het afwegen gaat nog wel een tijdje zo zijn tot je zelf goed kan inschatten hoeveel wat nu net is. Maar je doet het goed en ik vind je video-posts geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je ze leuk vindt ik heb / durf ze alvast niet te bekijken :D

    BeantwoordenVerwijderen