zondag 27 november 2011

WTF ik leef mijn leven

Vannacht was goed, de wekker was slecht. Hemel het was weer tijd om op te staan, een nieuwe dag lacht me toe, denk ik toch. Ik kijk naar buiten en zie de vogels ze fluiten in het rond, oh kijk een roodborstje. Ai mijn kat oei daar ging het vogeltje. Dit is erg of nee dit is natuur.
 Als je je afvroeg waarom niets over diabetes, wel het hoeft niet altijd over dat te gaan. Er is meer in het leven dan diabetes, kijk eens om je heen zeg. Maak eens een babbel met je omgeving je wil niet weten hoe goed dat je doet. Zeg eens foert tegen die afwas en ga eens naar buiten. Je hoeft niet opgesloten te zitten in je huis.
 En als besluit "Leef je eigen leven, maak je eigen leidraad laat deze niet opleggen door iemand anders"
Tot de volgende mijn blogje

1 opmerking:

  1. Je bent meer dan een diabetespatiënt hé. Je kan dus ook meer vertellen dan dat alleen.
    Ik ben benieuwd naar uw eigen leiddraad en die van uw blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen