woensdag 23 november 2011

dag 3

 ok poging 2 tot een bericht te plaatsen...
 de dag is hier redelijk hektisch aan het verlopen doordat hier zo in 1 keer 10 man toe kwam (verpleegtsers dietisten dokters...).
deze voormiddag een uitelg van 1.5u gekregen van de dietiste samen met mijn mama. Daarna kwam er hier rond half 12 iemand die mijn suiker kwam meten na veel aandringen tog op mijn meter met de nodige ergernissen... en daarna heb ik geheten. juist toen ik mijn filmpje ging afronden kwam de roomservice binnen en kon ik dus geen DADA tegen jullie zeggen.
dit was zo een beetje mijn dag tot nu toe...

2 opmerkingen:

  1. Doe maar een tukske. Het is het moment om wat slaap in te halen. Je bent al veel te slim geworden. Correctiebolus zonder te vragen??? ttttssss....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja ik had gelezen dat je je waarde niet lang kan gebruiken en ik had geen zin om me nog eens te prikken achteraf...

    BeantwoordenVerwijderen