maandag 28 november 2011

Een nieuwe dag

Vandaag voor het eerst terug naar school. Niet omdat ik naar school moet maar omdat het een labo was en die moet ik inhalen.... Het was lopen want ik raakte niet klaar. Neen niet enkel vrouwen raken niet op tijd klaar. Om iets over twaalf stond ik aan de auto klaar om te vertrekken. Ale dat dacht ik toch... Ik kreeg de deur niet open.. Waarom ik duwde op het sluit knopje in plaats van het open knopje :-) Nadat ik vertrokken was heb ik de radio vollenbak gezet en de sub ook maximaal gezet... Even het hoofd leegmaken noem ik dat, niet de buren irriteren.
Eindelijk op school aangekomen was er toch nog parking op school, dus het was even een lukky moment.. Het labo vlotte en ik snel naar buiten, een half uurtje vroeger dan voorzien dus ook geen files. Thuis gekomen en de apotheker was al langs geweest en straks gaan we een nieuwe ampul vullen. Pff het wordt al donker, dat begint nu wel op mijn humeur te werken. Deze gaat nu van uitstekend naar goed, een stapje naar beneden maar toch nog goed...
Oké blog tot de volgende

3 opmerkingen:

  1. Hou jij ook niet van de donkere dagen? nood aan zonlicht? klinkt bekend...

    Maak je ook een filmpje van het opvullen van je patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe dat ook. Muziek keihard in de auto, daar stoor ik niemand. En het lucht op! Ik rijd soms zelfs nog een kwartiertje rond voor ik thuiskom. Een andere weg die wat langer is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha omrijden doe ik niet, ik blijf gewoon wat in de auto op de oprit zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen