donderdag 12 januari 2012

een dagje blokken..

vandaag ben ik aan het blokken geslagen.. na de middag heb ik uitleg gegeven aan iemand uit mijn klas die voor de 5de keer een examen moet doen. Hopelijk slaagt hij nu he... Morgen ga ik werken, en ja ik weet het het is midden in de blok maar continu leren is niets voor mij. Ik vindt dat totaal nutteloos he. Ik weet dat vorig jaar ergens in oktober (in mijn eerste jaar hoge school) ik een Lassi test moest doen. Lassi staat ergens voor je leer prestaties en je studie methode, aan de hand van de uitslagen kon je cursussen volgen om beter te leren. Ik kon aan alle cursussen mee doen. Nooit 1 gedaan en ik was er op alles in 1ste zit door HAHA loosers van de lassi test :-). Alhoewel ik weet dat ik beter zou leren, doe ik het niet. Dat is niet echt een goede ingesteldheid, maar het zal wel lukken zeker... Anyway nog 9 exames te gaan en we zijn er vanaf .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten