maandag 9 januari 2012

nieuw jaar

Dit is mijn eerste blog van het nieuwe jaar, dus ik moet hier nog mijn beste wensen uitspreken naar iedereen.
Goed nu hoe was mijn dag? Wel het was/ is echt wel druk, morgen heb ik mijn examen van frans en moeten we ons elektrisch tekenproject voorstellen. Frans wordt een ramp, wie me al wat beter kent weet dat ondertussen al denk ik. Ik ben iemand die zeer technisch is aangelegd en absoluut niets kan van talen. Maar we zullen zien hoe we het er vanaf brengen... vandaag ben ik pas om 19 u aan mijn frans kunnen beginnen leren omdat ik nog heel veel werk had voor dat project... Waarom wel omdat ik altijd alles uitstel, niet omdat ik het niet kan maar omdat ik weinig interesse heb in die dingen. Hopelijk loopt het morgen allemaal goed af. Voor wie nieuwsgierig is om 9u moeten we ons project voorstellen en om 10u 10 heb ik mijn examen van Frans. Duimen jullie met me mee dat het goed afloopt?
Het is weer even wennen dat bloggen, maar na mijn 2 weken vakantie op de blog is het hoog tijd om er terug aan te beginnen...
Groetjes en tot morgen :-)

2 opmerkingen: