woensdag 11 januari 2012

stres dag

vandaag was mijn voornemen een beetje te leren, nu dat is een beetje mislukt :-)
woensdag is de dag dat ik mijn waardes moet doorsturen naar het ziekenhuis, daarbij is het grondig mis gelopen. De software liet me in de steek... Ik mijn stoute schoenen aan getrokken en naar de firma gebeld. Ah meneer we hebben dat nog nooit gehoord.. het ligt aan uw pc, dat kan dus niet he.. Zij weer: volgende week zal u iemand terug bellen.. dan begon ik eigenlijk wel vies te worden. Ze ging mij vandaag terug bellen.. Natuurlijk vandaag niets gehoord he.. Morgen hang ik weer aan de telefoon, ze kunnen zich al voorbereiden... Voor de rest van de dag niet veel meer gedaan... Iemand een heel klein beetje geholpen en mijn glimlach van de dag was ook weer klaar :-)
Allee hopelijk lukt morgen mijn leerplan... TOT morgen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten