dinsdag 10 januari 2012

eerste exames van het jaar

vandaag was het exame dag... Om 6u30 ging de wekker, tijd om mijn vakken te herhalen. Maar zoals zo dikwijls heb ik mijn planning niet echt volbracht... ik heb juist de tijd gehad om bijna alles eens te lezen en ik moest al vertrekken... Op school heb ik dan nog alles eens herhaald en het was tijd om ons project voor te stellen. Wat me meer zorgen baarde was dat mijn kameraden tegen mij vertelden dat ik al de gestelde vragen mocht beantwoorden... Nu het was tijd om binnen te gaan, eerste probleem de computer was niet aan de beamer aangesloten.. Nadat die ergernis opgelost was de presentatie gegeven en dan kon de ramp beginnen "de vragen, opmerkingen" . Al bij al viel het nog mee en heb er een goed gevoel bij. Terug naar de cafetaria en terug beginnen leren aan het vak frans. Niet mijn beste vak maar ja, na een vertraging van een kwartier mocht ik en Karolien binnen. Al bij al ging het HEEL vlot en ik kan stellen dat ik geslaagd ben joepie. Naar huis en voor de rest van de dag heb ik nu eens niets gedaan he... Nu is het avond en heb ik een lekker bad genomen. Klaar om morgen naar een inhaal les te gaan. Okidoki TOT morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten