woensdag 7 december 2011

haast

In de drukte van gisteren helaas geen blog kunnen schrijven... Gisteren was het DB café en was ik dus te laat thuis om er nog gouw eentje te schrijven... Waarom haast als tittel wel ik heb de laatste dagen zo een haast ik raak nooit op tijd klaar en kom overal op het nippertje toe... En daarbij komt dan in 1 keer super veel werk voor school niet te geloven.... Vandaag kon ik gelukkig uitslapen na gisteren op stap te zijn geweest. Deze ochtend dacht ik er dan plots aan dat ik nog mijn waardes moest doormailen. Dan wou die smartpix op een normale manier niet werken dus met de 360° software maar gedaan met als gevolg dat ik onder mijn voeten heb gekregen.... Nu ben ik even in de zetel aan het zitten om dit te schrijven maar heb nog veel werk voor school...
Hierbij tot de volgende he

1 opmerking:

  1. Maar het DB café was ook een beetje ontspanning hé. Ik zei het al, je bent een bezige bij, boysim! Soms ne keer rusten hé. Anders heb je geen tijd om te bloggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen