maandag 5 december 2011

maandag = rotdag

mijn dag is niet zo goed verlopen vandaag.. Het begon deze nacht al, ik had weer maar eens mijn katheder uit getrokken deze nacht. Natuurlijk gans het huis wakker door mijn gestommel... Deze ochtend wel wat langer mogen slapen , maar toch al vroeg uit de veren om tekeningen af te werken... Daarna naar school toe en natuurlijk de parking vol.... En de straat stond ook al vol geparkeerd, dusja 2 km verder stond ik geparkeerd. De rest van de voormiddag verliep nog redelijk. Tijdens het labo in de namiddag was mijnen maat een half uur te laat... Na het labo moest ik natuurlijk terug naar de auto en het was buiten ijs maar dan ook ijs koud. brrr Dan naar huis vertrokken en kweet niet hoe lang in de file gestaan.. Ben blij dat ik thuis ben... Bij het eten was het flippo moment.. Het was weer lekker hoor mama (spijtig dat ik haar dat niet in het echte leven zeg...) Nu zijn we aan het tekenen voor school ale ja de tekeningen afwerken.. Nog even en we zijn er door, straks moet ik ook nog even de deur uit. En dat was vandaag dacht ik... Nog 1 ergernis geen ik erbij "Dat ze in Aalst wafels verkopen die verdomd goed ruiken" Honger...

3 opmerkingen:

  1. die verdomd goed ruiken... Wat wil zeggen dat je er af gebleven bent. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahja maar het was wel knap lastig. Vroeger toen ik in halle op school zat kwam er ook altijd iemand met wafels en die kon ik niet laten gaan... ahja ze bakken ze juist voor uwen neus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar nu heb je het wel kunnen laten. Das een overwinning op jezelf. Pluimpje!

    BeantwoordenVerwijderen