donderdag 1 december 2011

school dag

vandaag was het terug school... Deze morgen raakte ik niet klaar en heb mij dus super moeten haasten naar de carpool parking. Ik was er gelukkig net op tijd :) op school was het echt enorm saai, de ganse dag van de zelfde leerkracht. En nee ik kan dienen persoon echt niet uitstaan, hij weet het altijd beter al is dat niet zo. En dat heb ik heb bewezen ;) hij stond daar met zijn mond vol tanden :). Na school nog snel naar het bedrijf geweest waarbij we een opdracht hebben lopen... En hop nu zijn we thuis en blij dat we zijn om terug in het zeteltje te kunnen zitten. Deze nacht heb ik wel even serieus geschrokken. Ik sta namelijk s'nacht om 3u op om mij te prikken, toen ik toen op zoek ging naar mijn pomp lag deze niet meer naast mij maar blijkbaar lag hij onder het bed... Ik heb dus deze nacht mijn katheter uit mijn buik getrokken... Een geluk dat ik dat te weten ben gekomen want normaal let ik daar niet echt op... En dat was zo een beetje mijn dagje

2 opmerkingen:

  1. Oei, stond je dan ook te hoog? Ik heb de pomp vasthangen met zo'n velcro band aan mijn dij. Dan kan ie niet weg.
    Wat voor opdracht doe je in dat bedrijf?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee hoor niets ondervonden van mijn insuline tekort... tja ik moet hem er wel echt uitgetrokken hebben hoor

    het is een elektrisch project voor school waarbij we een machine moeten bespreken.

    BeantwoordenVerwijderen