vrijdag 23 december 2011

uitslapen

Vandaag heb ik even uitgeslapen... School is gedaan en na een nachtje overpoort was dit wel nodig. Heb me goed geamuseerd, en de eerste keer opgestaan zonder een houten hoofd na een avondje stappen :-) Ik heb het gisteren alcohol vrij gehouden en ik ben daar fier op :-) Dit is zeker voor herhaling vatbaar. ik ben dan rond half elf uit mijn bed gesprongen. Iets gegeten en in mijn kleren gesprongen :-) Dan ben ik naar de oma gereden om haar kerst boom in elkaar te zetten... Ik heb geen zin om hem te versieren.. Het is zoooo een lelijk geval, het is een plastieken waarvan er meer naalden op de grond liggen dan er nog aan de boom hangen. Dit wil ik dus niet doen want hier haal ik geen eer van zulle. Normaal ging de oma hem versieren en dan zou ik hem op zijn plaats parkeren :-) Tja dit was niet zo... er hingen nog maar5 ballen in de boom... Ik heb er snel nog een paar ingehangen en klaar was ik. Zo en dat was het weer vandaag :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten