donderdag 15 december 2011

wekker

hemel mijn wekker die altijd om drie uur afgaat. dat is niet meer te doen ... eergisteren heb ik hem zelf afgezet en mij vergeten prikken :-) Ik ben echt een zeer vaste slaper... Er mag denk ik gewoon een bom naast mij ontploffen... s'Morgens maakt de mama mij wakker, maar val even snel terug in slaap... Vandaag ben ik extra vroeg opgestaan om naar de badkamer mij te gaan scheren... Ik heb daar zo een hekel aan... Maar goed in de voormiddag was het PLC dat is het programmeringen van een klein computertje dat dan apparaten of systemen kan schakelen... Dit zijn lessen die nog plezant zijn doordat er gebabbeld mag worden al is de leerkracht niet zo leuk... Vandaag hebben we iemand in de klas geplaagd... We hebben met een gsm waarvan hij de nummer niet kent hem een bericht gestuurd:" hey dien dit hier is mama ik stuur met de gsm van een collega omdat de mijne plat is, kan je straks een bos wortelen en een netje ajuinen meenemen als je naar huis komt..." haha gewoonweg super...
 Alléé tot de volgende

2 opmerkingen:

  1. Moet jij nog altijd 's nachts prikken? Ik heb dat nooit gedaan thuis, hoor...
    PLC is keileuk toch? Toen ik studeerde (ahum) wou ik dat als werk doen. 't Is wel anders gelopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik denk dat, ze hebben mij toch nog niet gezegd dat ik dat niet moet doen.... PLC op zich is wel leuk maar de gekende windows probelen zijn een pak minder leuk....

    BeantwoordenVerwijderen