zondag 4 december 2011

werken dag

het was vandaag echt wel werken dag, zoveel werk voor school. Vandaag 16 tekeningen moeten maken, en een labo verslag moeten afwerken. Ik zou bijna vergeten dat het weekend is.. Daar straks kreeg ik van iemand rond mijn oren dat ik geen tijd heb voor mezelf. Dit zette me tot denken .. Eerst dacht ik wat nen zever vertellen ze mij nu. Maar nu denk ik echt tiens ik ben altijd bezig met dit of dat en eigen lijk meer voor een ander dan voor mezelf. Ok uitdaging voor morgen weer even proberen te genieten van het leven.. mm Tiens maar dan niet op voeding vlak want vandaag heb ik mezelf voor een week verwend denk ik. Ik ga morgen gewoon naar school alles doen wat ik moet doen maar niks meer. Of nee dat ga ik weer niet over mijn hart krijgen niemand te helpen ofzo.. Help wat moet ik doen... Ah gewoon het beste er van maken en zo zal het misschien wel beter zijn.
Weer eens kan ik zeggen dat vrienden zo belangrijk zijn, ook al ken je ze nog niet lang ze kunnen al veel in je leven betekenen.
Okidoki tot morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten