maandag 19 december 2011

shoppen

De dag begon anders dan normaal, ik was uit mezelf om half 7 wakker geworden... Niet normaal hoeveel tijd ik had voor alles.. Ik had die tijd wel nodig want ik vond een cursus niet terug. Deze middag was school gedaan. Naar huis en hup in panne gevallen... Dan het probleem hopelijk gefikst, alee normaal wel ze maja ge weet nooit he.. Daarna met de zus op kerst shopping geweest.. Dat doe ik dus niet meer met haar ze, ze moest een cadeau hebben voor op school. daar had ze het lotje van een jongen getrokken... Het mocht max 5 euro kosten enja niks gevonden juist ambras... uiteindelijk zijn we met een paar cadeau's gekocht voor thuis en voor iemand belangrijk voor mij. Thuis gekomen wat voor school gewerkt en nu lig ik voor de tv met mijn lappie op de knieen. Dit was het zo vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten