zaterdag 10 december 2011

rustdag

Vandaag was het een beetje rustdag... Mijn werk ging niet door dus mijn schema voor school heeft wat meer ruimte gekregen... Nochtans wou ik uitslapen maar mijn meter dacht daar anders over... Hij moest mij nu perse wakker maken met de melding dat ik mij na het eten moest prikken, WTF ik heb nog niet gegeten... deze voormiddag en namiddag gewerkt voor school, op een easy tempo haha. Mijn ergernis zal ik er ook nog maar bij zetten zeker: deze namiddag is de grootmoeder hier weer toegekomen en die zit hier waar te zitten en commentaar te geven. Ik wil ze gewoon BUITEN SCHELDEN whaa, ik haat het zo al die commentaar. Ikzelf voel me vandaag ook nog niet super maar toch al een stuk beter dan gisteren... straks ga ik badman spelen en is de dag ook weer voorbij. Vandaag ben ik weer een paar keer serieus verbaasd geraakt, precies zoals je als klein manneken sinterklaas ziet. Haha maar wat dat veroorzaakt heeft vertel ik lekker niet. Okidoki tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten