dinsdag 13 december 2011

rode kaken

Vandaag moesten we ons project voorstellen waar we ondertussen al een semester mee bezig zijn. Het komt erop neer dat we techniek willen introduceren in het 5de en 6de leerjaar. Er komt heel wat bij kijken om zo een bedrijf virtueel uit de grond te stampen. Vandaag moesten we ons project voorstellen, een voorbereiding om dat aan een bank voor te stellen. Nu waren we al een tijdje achter op schema en was het spoeien om alles op tijd af te krijgen. dat laatste is niet echt gelukt... Deze ochtend op school heb ik nog de ppt moeten afwerken. Dit met gevolg dat de presentatie na mij op niets trok. Wal wil je niemand na mij had zijn tekst gisteren bekeken. En als toppunt begon er nog iemand op de verkeerde moment te spreken totaal omgekeerd met de ppt... Ik stond daar zo affrontelijke ahja je moet daar als groep staan niet als invidu... Na wat commentaar te krijgen mochten we toch uit de schrijnwerpers en konden we beschikken. Nu genoeg over school gezegd.. In de namiddag merkte ik dat mijn waardes enorm hoog waren, en ja hoor mijn insuline lekte uit mijn vel.. Alle het kwam waarschijnlijk tegen de canule omhoog en verdampte dan.. Ik kon dampbelletjes tegen de binnen kant van mijn katheder zien.. Dat wil zeggen dat ik mijn insuline dus niet krijg he... allee tot morgen blogje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten