vrijdag 2 december 2011

mm niet zo heel veel

deze morgen had ik te veel tijd... alles verliep goed en ik dus nog 5 minuten over ... wel redelijk wat file maar dan lees ik even bij op het forum... op school waren de vrienden super sociaal met mij zeg.. we moesten voor frans een dialoog voor berijden en ik had dat niet gedaan door mijn pomp was ik dat dus helemaal vergeten. Nu moeten er steeds 3 groepjes dat voorstellen. Dus zij vraagt vrijwilligers? En toevallig waren het er juist zes. Achteraf zeiden ze mij dat ze dat speciaal voor mij gedaan hadden ik WOW.... Deze middag stand mijne suiker goed maar 2 u naar het eten was het boenk over de 300... er zat lucht in de lijn.... Thuis gekomen en rap mijn ampul veranderd en nu kunnen we er weer tegen aan zie.. en hop klaar zijn we voor vandaag.. straks gaan we bij de boer nog wat mais halen. En dan ga ik denk ik in de zetel zitten en er niet meer uit komen... Toedels mijn blog :-)

3 opmerkingen: