donderdag 19 april 2012

DB café

Vandaag was het diabetes café. Café? Nee hoor het is een samenkomst van diabeten, we luisteren naar een voordracht en daarna is er nog tijd voor een babbel. Ik was extra vroeg vertrokken door de grote verkeershinder die er alle dagen is... Maar ja ik was er natuurlijk veel te vroeg... Dus ik heb snel nog een geocache gedaan in het Lokerse. Snel gevonden maar was wel effe nat van de regen... Goed dan uiteindelijk naar het café. Een leuke babbel vooraf en een leuke babbel nadien. De voordracht zelf vond ik een beetje ver van mijn bed af, maar ja ik heb eigenlijk weinig interesse in allemaal die moeilijke dingen. Na de voordracht ben ik toch nog even blijven plakken waarna nog een trip van een uurtje naar huis volgde.. En hop weer een dag voorbij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten