donderdag 26 april 2012

Opkuis

Vandaag was het in de voormiddag projectwerk. Nu het liep heel vlot en het project is klaar, metingen zijn gedaan en dus extra verlof lacht me toe. Nuja natuurlijk vandaag niet. Vandaag moesten we opruimen. Waarom? Wel zaterdag is het opendeur dag bij ons op school.. En dat wil zeggen grondige kuis. Ik moet zeggen ik heb me goed geamuseerd :-) In ons werkhuis staat er een auto, we hebben deze gewassen maar doordat deze tegen een muur staat konden we maar de helft doen... Kei grappig de ene helft blonk en op de andere helft lag een halve cm stof hihihi Ook op de andere apparaten is het zo gebleven, ik heb dikwijls de slappe lach gehad, niet normaal. Maja das ook normaal als de leerkracht dat plots ontdekt.. in de namiddag was het een saai labo.. De temperatuur opmeten van een soldeerbout die opwamd.. en hop de dag was over.. Dog blogje..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten