dinsdag 17 april 2012

Nieuwe katheders

Misschien weten jullie het nog niet maar ik heb enkele weken terug pomp problemen gehad. Allé ik bedoel problemen met mijn katheders, ze deden pijn, irriteerden en moesten er alle dagen uit. Na wat aandringen en vele mails naar mijn vdk heb ik uiteindelijk een ander model gekregen. Ik heb nu een ideaal huwelijk zoals ze zeggen.. Ideaal huwelijk? Wel ik heb  nu katheders van het andere merk pompen, namelijk paradigm. Deze katheders zijn normaal met een ander soort aansluiting "merk specifiek", maar deze firma zag ook dat de andere pomp fabrikanten zich focusten op 1 soort aansluiting. Namelijk de Luer Lock aansluiting. Dit is een draaikoppeling die zich lekvrij maakt doordat ze conisch is. Het merk paradigm heeft dus ook een assortiment katheders met deze aansluiting in hun gamma opgenomen terwijl hun pompen deze niet ondersteunen... Heel leuk voor mij want in dit gamma zijn er katheders met kortere naalden. Vandaar ideaal huwelijk, een pomp van Accu Chek en de katheders van paradigm. Ook al zijn deze bedrijven grote concurrenten voor mij zijn ze beiden heel belangrijk nu. Sinds ik deze katheders gebruik zijn dus al mijn problemen van de baan en geniet ik weer met volle teugen van mijn insuline pomp :-) En je raad het al mijn pomp wil ik nooit meer kwijt hihi
alle tot morgen blogje

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig ben je zelf op zoek geweest naar een aanvaardbare oplossing en heb je die gevonden. De pomp was sowieso al een hele verbetering voor jou en nu met je nieuwe katheters kan het alleen maar de goede kant uit gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat die nieuwe katheters je probleem opgelost hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen