vrijdag 20 april 2012

moekes

Vandaag is echt een moekes dag.. De 2 afgelopen dagen hebben echt veel van mijn lichaam geëist, ik heb echt een slaap tekort gehad. Nochtans deze ochtend was ik zelf wakker geworden en dus goed opgestaan. Wel ben ik opgestaan met een beetje een slap gevoel. Buik doet pijn, keel is ruw.. Ik denk niet dat ik echt ziek ben , maar ik denk dat het een signaal van mijn lichaam is dat ik meer moet slapen.. Dus vandaag kruip ik er vroeg in en hoop ik zo mijn problemen op te lossen. Op school was het lastig, de hele voormiddag had ik van dezelfde persoon les en dat was echt afzien, in de namiddag had ik nog anderhalf uur les en daar ben ik goed door geraakt. op de terug weg naar huis ben ik nog bij een vriend binnen gelopen waar ik een klusje voor gedaan heb en heb ik een nieuw klusje gekregen. Dit nieuw klusje heb ik nu al snel gedaan en nu hoop ik iets te eten.. Straks komt die vriend het klusje ophalen en daarna kruip ik mijn bedje in.. Slaapwel iedereen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten