dinsdag 24 april 2012

Snoepwinkel

Vandaag was er weer projectwerk, de affiche moest volledig klaar zijn en worden afgedrukt. Na de nodige obstakels overwonnen hebben is hij af en wordt hij in de loop van morgen afgedrukt. Na de middag ben ik samen met nog 2 vrienden op stap geweest in het centrum  van Aalst. Ik moest nog een leerboek hebben van elektriciteit. Nu na even zoeken de winkel gevonden en het boek was binnen. Op terug weg passeerde Kruitvat onze route en na lang twijfelen toch binnen geweest. Waarom wel de snoep stand.. Dat is zo verleidelijk en voor 1 keer heb ik er toch aan toe gegeven... Het mag toch wel 1 keer eens een snoepje zijn.. Maar ja mij kennende eens de rem los is.. Ik kwam buiten met een super grote zak.. heb er een paar van gegeten en een hoop weggegeven... Na school heb ik nog een tijdje aan het project gewerkt en dat is nu voor 99% klaar. En dit was weer mijn dag en blogje..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten