maandag 23 april 2012

Ziekte verlof

Iedereen is wel eens ziek en kan dan ziekte verlof nemen. Hevige koorts, tot een lichte hoofdpijn allemaal redenen om en dagje thuis te blijven van werk of school. Voor de zieke is het noodzakelijk, voor diegenen die met hem samenwerkt is het soms een ramp. Waarom wel ja werk dat je samen doet valt plots die ene dag helemaal op jouw schouders... Je hebt werk te doen voor 2. Gun je het de zieke om thuis te zijn? Ja natuurlijke zolang hij er maar niet van profiteert. En daarmee bedoel ik dus de personen die zeggen dat ze ziek zijn maar eigenlijk niet zijn. Vandaag in het labo was mijn werk partner aanwezig maar binnen de 5 minuten had hij het lokaal al verlaten, hij was ziek. Hij belde mij deze ochtend maar ik dacht dat het weer plan trekkerij was. Maar niets daarvan hij zag lijk bleek en ik gun hem zijn dagje rust helemaal.. Wel heb ik een serieus stukje zitten vloeken want alles moest ik natuurlijk doen.. Ik ben eigenlijk wel fier op mezelf nu want ik sta verder dan de rest van de groep :-) Dus ja het was wel een stressy dagje.. Na dit alles even gaan kijken naar het huis waar ik gewerkt heb, en wel ja de elektrische keuring is gebeurd. Met op het verslag in het groot geschreven GOEDGEKEURD HIHI. Alle hop blog tot morgen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten