zaterdag 21 april 2012

Werkendag

Vandaag heb ik uitgeslapen om daarna te gaan werken. Het was me even lopen want geraak nooit op tijd klaar. mmm das eigenlijk wel een klein probleempje van mij op tijd klaar zijn. Er is altijd iets dat ik nog moet doen voor ik kan vertrekken. niet altijd veel maar wel meestal iets belangrijk. Soms gebeurd het ook dat ik gewoon de tijd uit het oog verlies en daarom niet op tijd ben. Misschien is dat typisch aan mij of heeft iedereen dat wel eens.. Soms is het wel het totaal omgekeerde, en dan ben ik veel te vroeg klaar. De reden daarvoor is dat alles iets sneller klaar was als gepland. Maar goed ik vertrok dus deze middag en ik was onze straat nog niet uit of ik dacht aan iets dat ik vergeten was.. Mijn lappieeeeee.. Goed snel terug en hop ik was ribbedebie.. nu ben ik net thuis en heb ik snel iets gegeten.. en nu ben ik klaar om een avondje te chillen voor de tv en mijn lappieeeee (mijn beste vriend, als ik hem niet haat...). goed tot morgen bloggieee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten