donderdag 19 april 2012

Info avond insuline pomp

Vandaag is er een uiteenzetting van insuline pompen aan diabetes. Ik werd overhaalt door een vriendin om samen met haar een getuigenis af te leggen hoe ik de stap ernaar heb ervaren. Nadat de schooltijd voorbij was ben ik richting gent vertrokken. Ik dacht er snel te zijn maar ja domme fille eh. Ter plaatse was ik heel nerveus, ik wist bijna niet meer waar kruipen van de stress. En dan had ik nog een bijkomend probleem.. Mijn maag begon te grollen, niet echt praktisch maar het viel in het begin nog goed mee... De planning zag er als volgt uit: een welkom woord van de firma, gevolgd door een theoretische uiteenzetting van een dokter over wat diabetes is. Daarna kwam een diabetes verpleegkundige die nu een job heeft bij de firma aan het woord, ze legde uit wat een pomp juist was en hoe ze er uit zag aan de hand van een demo. Daarna het grote moment ik mocht samen met mijn vriendin naar voren, zij begon met haar over stap te bespreken waarna ik aan de beurt was. in de tijd dat de dokter en de verpleegkundige aan het woord waren werd mijn maag steeds luidruchtiger.. Wanneer ik dan mocht spreken was dat gelukkig voorbij. Ik moet zeggen dat het heel vlot gegaan is, ik vond het zelf heel leuk om te doen. Hierna was er een mogelijkheid tot vragen stellen van het publiek. De vraagsteller kon dan kiezen wie er moest antwoorden, er kwamen vragen over verschillende dingen. De grootste was eigenlijk: Waar stop je toch die pomp... De avond werd afgerond enja ik had terug een trip voor de boeg naar huis... Tot zover deze dag..

1 opmerking:

  1. Het was je vuurdoop in de wereld van de voordrachten en je hebt dat echt spergoed gedaan! Op naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen