zondag 29 april 2012

om ter moe'st

Vandaag dacht ik uit te slapen, na gisteren heel de dag rond te lopen had ik het mijn beweging van de dag wel gehad dacht ik. Nu niets was minder waar want om 9 u stond er hier al iemand aan mijn bed. Mijn zusje, ze werk soms in een restaurant en gisteren had ze wijn op haar blouse gemorst. Nu geen maar vandaag moest ze terug werken en natuurlijk geen blouse op reserve ... Je raad het al zeker? Ja ik moest met haar naar de winkel wan mijn mama had geen tijd, omdat ze zelf ergens naar toe moest.. Ik dus snel uit mijn bed en na een vlugge hap was ik al onderweg naar een winkel. Winkel 1 = niets gevonden, winkel2= niet open... Winkel 3= ik heb een pull gevonden :-) en uiteindelijk marie ook een blouse.. Snel naar huis en voor de rest heb ik voor mijn pc gezeten.. Niets speciaal gedaan ik was moe, ik ben doodop en zou graag eens super lang slapen zonder dat er mij iemand komt wekken.. Mag ik eigenlijk wel is moe zijn? De maatschappij waarin wij leven vindt van niet, we moeten iedere dag meer presteren om rond te raken. Een dag verlof krijg je niet en kan je gebruiken om je achterstallige klusje in te halen. Kunnen we de wereld niet eens voor 1 dag stil leggen? 1 dag allemaal niets doen? Zou toch zalig zijn! Of ga ik nu te snel door de bocht en kan de wereld niet meer draaien zonder al die drukte... ohja laat mij maar dromen, wie weet komt 1 van die dromen ooit wel eens uit... En zo ben ik weer aan het einde van de blog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten